Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De levertijd naar Nederland is 3-5 werkdagen met DHL, of 7-10 werkdagen met GLS. Neem pas contact met ons op nadat dit aantal dagen is verstreken.

Uit welke bezorgmethodes kan ik kiezen?

We hebben gekozen voor GLS en DHL. U kunt elke optie kiezen die het beste bij u past.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Wanneer we je bestelling hebben verzonden ontvang je een link waarmee je je pakket kunt volgen. Let op: Het kan tot 48 uur duren voordat je kunt zien waar je pakketje is.

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

We accepteren betaling via iDEAL en via creditcard en Paypal.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik het bezorgadres nog aanpassen?

Als het bezorgadres aangepast moet worden, graag binnen een dag contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@ielm.nl).

Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik nog een product toevoegen?

Nadat een bestelling binnen is gekomen, verwerken we deze meteen. Als je een artikel aan je bestelling toe wilt voegen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen. We doen dan ons best om de artikelen tegelijk te versturen.

Hoe kan ik een product retourneren?

Als een bestelde artikel weer niet wat je wilt, kunt u het item binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te retourneren door terugzenden van de goederen. Houdt u er rekening mee dat er speciale bepalingen gelden voor Individuele producten, omdat ze zijn ontworpen voor jou. Dat betekent dat we niet terug te nemen. U kunt een niet-gepersonaliseerde items binnen 14 dagen gebruiken na ontvangst van de goederen. 6 euro voor de verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van u. De rest van de verzendkosten zijn voor rekening van ons. De terugkeer vorm en het retouradres label, krijg je een e-mail (klantenservice@ielm.nl), alleen op aanvraag. De producten moeten in ongebruikte staat. Terugbetaling wordt gemaakt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de goederen. In het geval de klant alle bestelde artikelen retourneert, ontvangt de klant, nadat iELM de geretourneerde artikelen heeft ontvangen, de volledige terugbetaling van het bedrag, minus de 6 euro met GLS, of 11,99 euro met DHL-verzendkosten voor de levering, en de 6 Euro verzendkosten voor het retourneren. In het geval van een retourzending, moet de klant 6 euro retourzendingkosten betalen.

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Omdat we kleine collecties hebben is het vaak niet mogelijk om producten te ruilen. Als je een andere maat of een compleet ander product zoekt kun je een nieuwe bestelling plaatsen of het product retourneren. Gepersonaliseerde kleding kan helaas niet geretourneerd worden. Het is niet nodig om contact op te nemen met de klantenservice voordat je de bestelling retour stuurt.

Kan ik ook een bestelling plaatsen via de telefoon of via e-mail?

We accepteren helaas geen bestellingen via de telefoon of via e-mail. Je kunt een bestelling plaatsen via je mobiele telefoon of onze website.
Mocht je nog andere vragen hebben, klik je hier