VERZENDEN EN RETOURNEREN
BESTELBEVESTIGING
We accepteren bestellingen van over de hele wereld. Je kunt betalen met :
- Paypal,
- Klarna,
- Visa, Mastercard, AMEX en Eurocard.
BEVESTIGING VAN BESTELLING
Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Zodra het pakket door de bezorgdienst is ontvangen, ontvang je een tweede e-mail met een trackingcode.
VERZENDKOSTEN
Gratis verzending vanaf 200€Er worden extra verzendkosten aan je bestelling toegevoegd. Het bedrag hangt af van waar je woont:
Bestemming | Kosten |
Europese Unie: | UPS Standard 6 EUR |
Europese Unie: | UPS Saver (Express) 12 EUR |
GESCHATTE BEZORGTIJD
Bestemming | Bezorgtijd |
Europese Unie: | UPS Standard 3-5 werkdagen |
Europese Unie: | UPS Saver (Express) 1-3 werkdagen |
PRODUCTEN OP VOORRAAD
Alle producten die op onze website worden getoond, zijn op voorraad en kunnen zonder vertraging worden geleverd, tenzij anders aangegeven.
DISTRIBUTIEPARTNER
Wij gebruiken UPS als bezorgdienst voor onze pakketten.
RETOURNEREN
Indien het bestelde product niet aan de verwachtingen voldoet of indien het niet bevalt, kan het product binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd zonder opgaaf van redenen.
Voorwaarden van retourneren :
- Het product moet in dezelfde staat zijn als waarin het is ontvangen (zonder gebruikssporen, zonder dat het is gewassen en met de labels intact). Graag ontvangen wij ook het document dat bij het pakket is bijgevoegd (het document met het bestelnummer en de bestelde producten).
- Het product mag niet zijn aangepast.
Retourprocedure:
- Neen contact met ons op (klantenservice@ielm.nl) om ons te laten weten dat je één of meerdere producten wilt retourneren.
- Je ontvangt per e-mail een retourformulier dat je moet invullen en afdrukken.
- Verpak het product zodat het tijdens het transport niet beschadigd raakt. Plak het retourformulier op het pakket.
- Neem contact op met UPS om het pakket te laten ophalen.
- De verzendkosten voor het retourneren worden van het terugbetaalde bedrag afgetrokken.
- Nadat de retourverzending is verwerkt, wordt alleen de prijs die voor de bestelde producten is betaald terugbetaald, exclusief de verzendkosten van de aanvankelijke bestelling.
- Het kan tot 10 dagen duren voordat de retournering is verwerkt. Je ontvangt van ons een melding per e-mail wanneer de transactie is verwerkt.
- Het bedrag wordt teruggestort op je bankrekening.
Indien je de verkeerde maat of kleur hebt gekozen en graag een andere wilt, moet je het product eerst retourneren. Daarna kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste maat/kleur.
AANGEPASTE PRODUCTEN
Indien je aangepaste kleding voor je kleintje wilt bestellen, is het erg belangrijk om de juiste maat en kleur te kiezen. Alle kleding wordt handmatig aangepast aan jouw specificaties, dus deze kan aan niemand anders worden verkocht. Indien je vragen hebt over het kiezen van de juiste maat, kun je contact met ons opnemen via klantenservice@ielm.nl. Wij helpen je graag verder.
VERKEERD OF BESCHADIGD ARTIKEL
Wat betreft klachten volgt iELM de wet Online Dispute Resolution (onlinegeschillenbeslechting). Neem voordat je het artikel retourneert contact met ons op via 0040345401603 of klantenservice@ielm.nl. Het artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd met vermelding van de beschadiging of het defect.
RETOURADRES
Filip and Family
Strada Principala 22
137 350 Com. Petrești, Localitatea Petresti, Jud. Dâmbovița
Roemenië